Angličtina do ucha: 27 hodin a 27 minut namáhavější zábavy, která se vyplatí

Slovenské nakladatelství Audiolibrix vydalo pro nadšence a zájemce o výuku cizích jazyků audioknihu Angličtina do ucha: Pre začiatočníkov až pokročilých. Jedná se o výbornou pomůcku pro samouky i pro ty, kteří si chtějí angličtinu osvěžit. A v nabídce jsou i další jazykové tituly – němčina, italština či francouzština.

audioknihaAngličtina do ucha: Pre začiatočníkov až pokročilých je rozsáhlý výukový materiál, který obsahuje více než 12 500 příkladových vět, slov a frází. Nahraný materiál je přehledně a systematicky řazen do gramatických i konverzačních okruhů, takže vždy rychle najdete, co právě potřebujete. Všechny materiály jsou vytvořeny na základě praktické zkušenosti s výukou cizích jazyků ve spolupráci s týmem lektorů jazykové školy Eddica.

Angličtina do ucha: Pre začiatočníkov až pokročilých je rozdělena do dvou částí – gramatika a slovníček pro určité konverzační okruhy. Nejedná se však o klasickou knihu, ale o audio nahrávku, která trvá bezmála třicet hodin. Gramatika je vyložena systematicky, postupně posluchače seznamuje se základními jevy a pokračuje k těm složitějším. Nejprve vám hlas v nahrávce vysvětlí teorii, pak přistoupí k anglicky namluveným příkladům. Konverzační okruhy seznamují se základními slovíčky, které poslouží pro plynulejší vyjadřování v cizím jazyce. A tak se snadno naučíte slovíčka týkající se cestování, práce, telefonování, stravování, filmu a divadla či jiných témat.

Audioknihy jsou v současnosti výborným doplňkem tradiční výuky, protože vylepšují výslovnost a porozumění mluvené řeči. Snáze se díky nim osvojují obraty i konverzační fráze. Trochu jsem se bála slovenštiny, protože s ní nejsem nijak výrazně v kontaktu, přesto jsem rozuměla výkladu bez problému. Jedná se tedy o velmi příjemnou cestu k tomu, jak se naučit světový jazyk, protože se můžete učit kdykoliv. Můžete nahrávku poslouchat při cestě do práce či školy, při nakupování nebo procházce. Ušetříte čas a naučíte se jazyk přirozeněji, bez zbytečného přemlouvání se k učení. Stačí se soustředit a v duchu či šeptem si text opakovat.

Každopádně doporučuji si výuku rozvrhnout do menších úseků a věnovat se angličtině každý den. Je lepší vyšetřit si na angličtinu patnáct minut denně, než se učit o víkendu učit dvě hodiny, protože pak budete spíše využívat krátkodobou paměť a jazyk se vám do dlouhodobé neuloží. Samozřejmě chce to vytrvalost a pravidelnost, protože samostatná výuka je vždy obtížnější, proto přeji všem odvážlivcům hodně zdaru, a hlavně vydržte! Vrátí se vám to. Nejenže na velmi dobrou úroveň angličtiny slyší personalisté, ale především budete mít dobrý pocit sami ze sebe.

Audioknihu Angličtina do ucha: Pre začiatočníkov až pokročilých vydalo nakladatelství Audiolibrix

Veletrh