Na výsluní je další kniha Jackie Collins

srdce

Stačí zmínit příběh plný zvratů a Hollywood jako pozadí pro další eskapády slavných obyvatel Los Angeles. Všichni věrní čtenáři již tuší, že bude řeč o další knize britské spisovatelky Jackie Collins, tentokrát s názvem Naivní mrcha.

knihaNa konci loňského roku u nás vyšla již šestadvacátá kniha jedné z nejúspěšnějších autorek současnosti. Tituly Jackie Collins jsou vyhledávány hned z několika důvodů. V každé své knize spisovatelka čtenářům umožní nahlédnout do zákulisí života slavných, bohatých a úspěšných. Zároveň jim ukáže, že filmové hvězdy, režiséři a producenti jsou také jenom lidé a mají své problémy, které často pramení z jejich postavení. Jackie Collins je rovněž zárukou kvality. Čtenáři si vždy přijdou na své. Do každého ze svých příběhů umí zakomponovat pracovní i osobní vztahy, neštěstí, lásku i šťastný konec.

Naivní mrcha nám představí Annabelle, dceru slavných rodičů, která se rozhodne žít si po svém. V jejím jazyce to znamená vyplnit díru na newyorském trhu tím, že si založí soukromý luxusní eskort servis. Jejími zaměstnankyněmi se stanou začínající herečky, zpěvačky a tanečnice, které jsou okouzlující, přitažlivé a potřebují peníze. Příběh se zkomplikuje ve chvíli, kdy je matka Annabelle zastřelena a obvinění padne na jejího otce. Tato část je už ale součástí vyprávění obhájkyně Denver Johnsonové, další postavy nové knihy Jackie Collins.

Carolyn je třetí vypravěčkou, které autorka věnuje v knize Naivní mrcha celé kapitoly. Její příběh se točí kolem tajného vztahu s šéfem, senátorem Gregorym Stonemanem. Celá věc se zhorší ve chvíli, kdy mu oznámí, že je v jiném stavu. Čtvrtou postavou, kterou Jackie Collins vybrala do svého spletitého příběhu, je Boby Santangelo, o kterém se čtenáři leccos dočetly v předchozích knihách. Osudy všech těchto postav a jejich přátel jsou vzájemně provázány, ačkoli to sami hrdinové netuší.

Pokud tvorbu Jackie Collins ještě příliš neznáte, vězte, že předobrazem jejích postav jsou skuteční velikáni Hollywoodu. Autorka navíc sama tvrdí, že její knihy jsou ještě velice odlehčenou verzí skutečných událostí v L. A. Režisér Lois Malle spisovatelku přejmenoval na „vzrušující moralistku“. Právě její neotřelý styl vyprávění a dokonalý popis povrchnosti jejích postav a luxusu, v němž žijí, dělá z Jackie Collins tak úspěšnou autorku. Čtenáři si její způsob psaní oblíbili a stále ho vyhledávají. U Naivní mrchy tomu jistě nebude jinak.

Během jízdy výtahem nahoru si Annabelle uhladila hedvábné šaty. Látka byla na dotek smyslná a příjemná. Spodní prádlo si nevzala, jen ty šaty, medový kabát z liščí kožešiny a kotníkové boty Christian Louboutin na jehlových podpatcích.
Než došla ke dveřím chlapcova apartmá, nasadila si saténovou masku na oči, jako to dělaly všechny její dívky. Ne že by byla její tvář tak známá jako jejich, záhy však zjistila, že právě tajemno je klíčem k úspěchu.

(Collins J.: Naivní mrcha. Alpress: Praha 2010.)

Knihu Naivní mrcha vydalo nakladatelství Alpress

Do světa Jackie Collins patří i „ženatí milenci“