Recept na štěstí

Kdy naposledy jste se cítili opravdu šťastní a užívali si každou vteřinu vašeho života? Že něco takového není vůbec snadné? Kniha 9 dní ke štěstí a úspěchu od Johna Whitemana vám ukáže, že za pouhých devět dní můžete tohoto stavu dosáhnout. Knihu vydalo nakladatelství Grada.

knihaKniha 9 dní ke štěstí a úspěchu vás provede úžasnou cestou k naplněnému životu. Každý z těchto devíti dní se podle jednoduchého plánu naučíte nové cvičení, které vám do života vnese některý z devíti šťastných prvků. Naučíte se pracovat s vlastní energií, zvládat emoce, tvořit úspěch a štěstí ve svém nitru a přinášet je navenek.

Až dočtete tuto knihu, budete znát způsob, jak podle potřeby ovládat své pocity. Je to jako recept na štěstí. Pomůže vám určit, které prvky jsou v některých životních situacích důležité.

Publikace 9 dní ke štěstí a úspěchu je o vás, o vašem životě a o tom, jak se cítíte. Pomůže vám dostat od života co možná nejvíce a umožní vám začít žít tak, jak jste o tom snili. Život je plný možností a vyburcováním energie bude pro vás mnohem jednodušší si je uvědomit.

Život je vytvářen moment za momentem. Praktikování devíti prvků vám pomůže vytvořit a uvědomit si výjimečné chvíle ve vašem životě – věci, na nichž opravdu záleží. Když se totiž cítíte skvěle, všechno je skvělé.

Musíte si také uvědomit jednu věc – že to není život, co potřebuje změnit, ale způsob, jakým se na něj díváte. Vyrovnaná energie má na svědomí pozitivnější náhled na život a jeho jednodušší průběh. Uvidíte konce jako nové začátky a místo problému jejich řešení.

Cesta je filozofie, která se vyvíjela v průběhu mnoha let a v mnoha různých situacích. V této knize vám bylo představeno 9 Prvků, které tvoří základ cesty. Cesta je širší pohled na život. Přinese vyrovnanost mysli, těla a ducha. Pomůže vám žít život ze svého nitra, centralizovaný, plný uvědomění a štěstí. Učení, i když jednoduché, má hluboké kořeny, pravda a energie hrají důležitou roli v životě v Proudu. Cesta přichází…
(WHITEMAN, John: 9 dní ke štěstí a úspěchu. Praha: Grada, 2013.)

Součástí knihy je tabulka k zaznamenání vašich pokroků a ujištění, že do života necháváte vstoupit všech 9 prvků. Můžete si vytvořit svou vlastní verzi této tabulky, vytisknout ji a dát na nějaké prominentní místo jako připomínku, abyste nezapomněli myslet vždy na 9 prvků a naučili se je používat. Tabulku si můžete dát na lednici, na stůl nebo do svého diáře.

Jakých je 9 prvků, se nechte překvapit v knize. Kniha je určena pro všechny ty, kteří jsou v depresích či se jim jen nedaří a chtějí změnit svůj život k lepšímu. Důležité je rovněž myslet za všech okolností pozitivně. Autor je profesionálním řešitelem problémů a tuto fascinující Cestu vypracoval pro lidi, kteří se ocitli v osobní nebo pracovní krizi. Zda budete chtít změnit život k lepšímu pomocí této knihy, to nechám na vás.

Knihu 9 dní ke štěstí a úspěchu vydalo nakladatelství Grada