Křehká žena zmítající se v síti osudu

k

Alexandr Stainforth se nesmazatelně zapsal do povědomí českých čtenářů, nebo lépe řečeno čtenářek, svou tetralogií o lady Jane, která je těžce zkoušená osudem, ale vždy se dokáže postavit zpět na nohy, bojovat a jít za svou láskou. K podobnému tématu se Stainforth vrací i ve svém nejnovějším románu vydaném v nakladatelství Moba – Pod maskou nevinnosti.

kNová knížka přináší čtenáři směs dobrodružství a romantiky. Hlavní hrdinka Melanie je těžce osudem zkoušená dívka, která žije se svým otcem po smrti matky na venkovském sídle. Do nedaleko stojícího a legendami opředeného Černého domu se nastěhuje nový majitel – Victor. Stačí málo a Melanie s Victorem chystají svatbu. Než k ní stačí dojít, Victor zemře. Melanie se musí vzpamatovávat z těžké rány osudu a netuší, že není poslední. Když se v jejím životě objeví Paul Ashley, dávný přítel z dětství, začne v jejím životě svítit slunce. Ovšem ne na dlouho…

Alexandr Stainforth je skvělým vypravěčem. Jeho knihy mají děj plný prudkých a nečekaných zvratů, které zajistí, že se čtenář ani chvilku nenudí. Když už se zdá, že se na hlavní hrdinku usměje štěstí, dojde k nenadálé události a vše je jinak. Záleží jen na hlavní hrdince, jak se zachová. Tato kniha není výjimkou.

Stejně jako v předchozích románech, i zde jsou postavy dobře popsané, tak jako okolí a dobová atmosféra. Čtenář si k postavám vytváří určitý vztah a neminou ho emotivní zážitky. V knize Pod maskou nevinnosti se také objevuje motiv zemřelého partnera, který se po nějaké době opět ocitá na scéně živý a zamíchá kartami. Hlavní hrdinka se musí poprat se svými city a rozhodnout se, který z mužů je pro ni ten pravý. Stainforth v knize zmiňuje i stará klasická díla. Mimo jiné Melanie je vášnivou čtenářkou Jane Austenové. Autor tak nenápadně čtenářům ukazuje, ze kterých děl si bral pro tvorbu tohoto románu inspiraci. Melanie je totiž hrdinka jako vystřižená z knih Jane Austenové. Křehká, vzdělaná kráska s dobrými způsoby.

Pokud hledáte romantický příběh s příměsí tajemna a napínavého dobrodružství, bude pro vás knížka Pod maskou nevinnosti ta správná volba.

Knihu Pod maskou nevinnosti vydalo nakladatelství Moba