Recenze: Odborná literatura

Pronikněte do tajů copywritingu

1 1 1 1 1 (0 hlasů)
il

Chcete zvýšit svůj obrat? Přesvědčit zákazníky k nákupu? Či jste zákazník, který se nechce nechat přesvědčit pouhým vzhledem stránek a volbou slov? Potom je kniha Copywriting od české autorky Michaely Horňákové určená právě vám.


knihaPraktický průvodce slibuje, že vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost velké množství konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu je možné si nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních.

Michaela Horňáková je mladá copywriterka, která byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010.

Tato zdařilá příručka je vhodná pro copywritery, správce webových stránek, podnikatele i pro čtenáře, kteří chtějí odhalit kouzlo copywritingu a snadno rozpoznat obchodní triky, se kterými se každý z nás setkává i několikrát denně. Patřím mezi poslední variantu, proto jsem byla na všechny typy a rady autorky velmi zvědavá.

Musím říct, že kniha Copywriting je velmi prakticky zaměřená a komplexně se zabírá celou oblastí copywritingu. Čte se snadno, bez jakýchkoliv potíží. V textu je řada příkladů z praxe a poznatky mohou být velmi užitečné, zvlášť když s oblastí copywritingu čtenář začíná. Občas mě sice některý odstavec zarazil, protože byly rady podle mých měřítek trochu na hranici s etikou, ale možná šlo jen o špatnou formulaci.

„V PR článku můžete využít emoce i strach zákazníků, které vyvolávají různé věci, které váš produkt nebo služba opravují, zachraňují či ruší. Využití těchto pocitů zákazníka je v PR článcích velmi vhodné, ovšem nesnažte se zraňovat čtenáře až moc, tím je odradíte od pokračování ve čtení vašeho článku.“
(HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting. Brno: ComputerPress, 2011. s. 191.)

Tak či tak se jedná o velmi praktickou příručku, která srozumitelně obsahuje všechny oblasti copywritingu a přináší pohled do této oblasti marketingu, proto do ní stojí alespoň nahlédnout.

Knihu Copywriting vydalo nakladatelství ComputerPress

 

Soutěže

Aktuality

  • Založena Česká akademie komiksu

    V pražském Café Neustadt byla v pondělí 25. června založena Česká akademie komiksu. Smyslem nového spolku je především s větší důstojností i propagací udělovat komiksové ceny Muriel, jejichž vyhlašovatelem od nynějška bude právě ČAK.

    Číst dál...  
  • Vyhlášení cen za českou detektivní literaturu

    Cena Jiřího Marka pro nejlepší detektivku vydanou v roce 2017 putuje k Vilému Křížkovi za historický příběh Smrt má vůni inkoustu (nakladatelství Mystery Press).

    Číst dál...  

Doporučujeme

Nové komentáře

Z čtenářského deníku

  • Jarmila Glazarová: Vlčí jáma

    Jana, která osiřela po první světové válce, se dostává k adoptivním rodičům, kteří žijí ve Slezsku a jsou bezdětní. Jana se stává ošetřovatelkou své adoptivní matky, stará se o domácnost a snaží se své nové rodině být užitečná. Postupem času ale odhaluje tajemství tohoto nesourodého páru. Na první pohled totiž vypadají Klára a Robert šťastně, na ten druhý je ale vidět, že tento pár rozhodně šťastný není.

    Číst dál...  
  • Drašar

    Nacházíme se v době, kdy je český jazyk považován za mluvu vesničanů. Čeština je vytlačena z nejvyšších společenských funkcí, kultury i státní správy. Na školách se vyučuje německý jazyk, jazyk vzdělanců. Dochází k velké germanizaci (poněmčování) společnosti… A do této doby se narodí Josef Václav Michl. Dlouho očekávaný syn, kterému jsou předurčeny velké skutky a který se má stát chloubou rodiny.

    Číst dál...  

Přihlášení