Trocha čísel neuškodí

k

Matematika nikdy nebyla mým koníčkem, naopak – nenáviděla jsem ji. Ale když se řekne numerologie, nepředstavujte si složité výpočty. Kdepak, sice potřebujete pár základních matematických operací, ale sčítat jsme se učili v první třídě, takže se nebojte.

kKniha Teresy Mooreyové Numerologie od A do Z vás provede světem čísel od samotného prvopočátku. Jak sama autorka v úvodu říká, nejedná se o knihu, kterou byste měli souvisle přečíst, proto hned na začátku dostanete návod, jak knihu používat. Nejprve se dozvíte pár informací z historie této vědy, později o jejím provázání na jiné obory, např. na ezoteriku, tarot či kabalu. V další části dostanete přesné instrukce, jak vypočítat svá čísla. Ta se dělí do pěti formulí – Číslo osobnosti, Číslo životní cesty, Číslo  duše, Číslo osudu a Aktuální číslo. Všechna dohromady tvoří složitou osobnost každého člověka. Samozřejmě, náš život se neodehrává pouze v číslech, ale zkuste si je spočítat a následně si přečíst charakteristiku. Zjistíte, že se vzájemně doplňují a uznáte, budete-li k sobě upřímní, že vás do jisté míry vystihují, a to i v těch nepříjemných stránkách.

„Jeden z největších problémů pro vás nastává, když se máte vzdát kontroly nad těmi, na nichž vám záleží. Často je vám natolik jasné, co by se mělo udělat, že vám připadá neuvěřitelně těžké, když musíte jenom stát a sledovat jak ti, které milujete, dělají chyby a někdy si i sami ublíží. A vy se v takové chvíli musíte kousnout do jazyka a odpustit si větu: „Já jsem vám to říkal.“
Teresa Mooryová, Numerologie od A do Z. Poznejte tajemství a moc čísel, Praha: Metafora, 2013, s 191.

Knihu mohu vřele doporučit každému, kdo chce vyzkoušet něco nového, každému, kdo má rád řád a pořádek, protože čísla jej do našeho života vnáší. Věříte-li na osud, můžete se touto cestou dozvědět, jaké vlastnosti jste si svým narozením přinesli na tento svět. Ale nic není neměnné... To sami poznáte, přečtete-li si tuto zajímavou knihu.

Knihu Numerologie od A do Z vydalo nakladatelství Metafora