Nejlepším přítelem dívky jsou polodrahokamy

Protože krásné šperky a doplňky patří k zálibám mnoha žen, vytvořila Kim Goverová praktickou knihu, která v sobě kombinuje přehledný katalog kamenů a výrobní manuál. Publikace Výroba šperků z polodrahokamů se snaží představit konkrétní materiál, kterým se lidé rádi krášlí.

V knize najdete díla světových šperkařů, detailní návody k jejich výrobě, seznam polodrahokamů s charakteristikou a typy na jejich využití. Jednou z hlavních výhod knihy je právě to, že všechny ozdoby z obrázků si budete moci také vyrobit. Nenajdete zde tedy nic, co byste sami nemohli nosit. Autorka nezapomněla uvést doporučenou literaturu, specializované časopisy a webové stránky.

Kniha začíná seznamem jednotlivých polodrahokamů, které jsou seřazeny podle barev. Čtenáři si budou moci přečíst užitečné informace nejen o běžně známých kamenech jako křišťál, růženín či korál, ale naučí se rozpoznat například i mechový achát, vločkový obsidián nebo lepidolit.

Při čtení publikace Výroba šperků z polodrahokamů si můžete detailně prostudovat pět podkapitol rozdělených podle druhů doplňků. Můžete se naučit vyrábět náhrdelníky, náramky, náušnice, celé soupravy a další drobnosti jako prstýnky, brože nebo přívěsky. Najdete zde výtvory s originálními názvy, jako je Poklad Inků, Amazonka, Polibek valkýry nebo Od soumraku do úsvitu. Kniha obsahuje celkem sedmdesát pět návodů, pomocí kterých si budete moci zhotovit ozdoby pro všechny příležitosti.

Poslední třetí kapitola s názvem „Základní techniky“ se věnuje dovednostem, které uplatníte při klasickém navlékání korálků i při složité práci na šperku. Různé způsoby zapínání a postup jejich detailní výroby vám pomohou usnadnit celý proces vaší tvorby.

Tuto knihu najdete v sekci pro šikovné ruce nakladatelství Metafora, které pro čtenáře připravilo více podobných publikací. Výroba šperků z polodrahokamů bude skvělou inspirací pro začátečníky i nadšené šperkaře, kteří se v tomto oboru už vyznají. Kniha plná nápadů a jednoduchých návodů na výrobu si jistě najde místo i ve vaší knihovně.

Knihu Výroba šperků z polodrahokamů vydalo nakladatelství Metafora

Veletrh