Osudová noc v Las Vegas

Románek na jednu noc může dopadnout všelijak. Často se člověk probudí jen s bolehlavem a nic si nepamatuje, občas ale udělá něco bláznivého, něco, co může změnit jeho život. Jak se s důsledky takové noci popere hlavní hrdinka nové erotické série?!

knihaMia Hollandová vyrazí se svými nejlepšími kamarádkami do Las Vegas, aby oslavila své úspěšně dokončené bakalářské studium. Po velkém množství alkoholu se seznámí s tajemným neznámým, jenž v ní vyvolává pocit bezpečí, a tak mu vyklopí svůj životní příběh. Svěří se mu s věcmi, které neřekla skoro nikomu na světě. O nehodě, která ji připravila o budoucnost tanečnice, o otci, jenž ji nutí studovat obchodní školu, jelikož tanec nikdy nepovažoval za dostatečně dobrý, a o strachu, jenž prožívá, když si představí svou ne moc pěknou budoucnost. Jak už to tak bývá, jejich povídání se změní v něco intimnějšího a ti dva spolu stráví noc plnou vášně.

Po probuzení Mia zjišťuje, že její alkoholové řádění neskončilo jen sexem na jednu noc, ona si toho okouzlujícího muže vzala. Ansel ale nechce jejich manželství zrušit a nabízí své ženě cestu do Paříže, než nastoupí na školu. Mia se rozhodne nabídku přijmout a vrhá se do dobrodružství, které ji rozhodně změní život. Vydrží manželství založené jen na jedné společně strávené noci? A co za tajemství skrývá dokonalý Ansel?

Vášnivý svůdník je dílem dvou spisovatelek píšících pod společným pseudonymem Christina Laurenová. Čtenáři si od nich mohli již přečíst třídílnou sérii Božský bastard. Jejich nejnovější počin vyšel v roce 2015 v nakladatelství Jota.

Stále oblíbený žánr sexuálně nabitých románů se dočkal další série. Vášnivý svůdník ale není jen o sexu. Je to také vyprávění o dívce, která musí dospět a najít svůj smysl života. I když uteče ze své rodné země až do Francie, stejně se bude muset časem svým problémům postavit a přijít na to, co je pro ní dobré. Mia tedy bojuje sama se sebou a svým způsobem čeká, že ji někdo zachrání, stejně je na tom ale i její dokonalý manžel Ansel. I on si nese z minulosti nějaké nedořešené problémy, jimž se bude muset dřív nebo později postavit. Zachrání tedy ona jeho, nebo on ji?

Jak jsem již zmínila, Vášnivý svůdník není jen o sexu, ale má i dobrou zápletku, zajímavé postavy a mnoho čtenářů jistě ocení i prostředí Paříže, města světel. Kromě hlavních postav Mii a Ansela jsou tu i další postavy, které ovlivňují ty hlavní. Mezi ty důležitější patří nejlepší kamarádky Mii, přátelé Ansela, ale i rodiče obou hlavních protagonistů, jelikož stejně jako v reálném životě, tak i v tomto vyprávění měli a mají vliv na život a chování svých dětí.

Ocenila jsem, že kniha nepostrádala úroveň, i když patří do kategorie erotických románů. Autorka si dala záležet nejen na popisu sexuálních praktik, ale i na dialozích a popisných pasážích objevujících se v knize. Čtenář má tedy možnost poznat osobnosti hlavních postav, ale i město Paříž, ve kterém se příběh odehrává.

Knihu doporučuji čtenářkám, jež od románu čekají víc než jen popis netradičních sexuálních praktik. Vášnivý svůdník jim to nabízí. Díky vypravěčským schopnostem spisovatelek se bude čtenářka bavit i při pasážích, které nepopisují milostný akt, a knihu přečte doslova jedním dechem.

Ukázka

Roztřesu se a nemůžu přestat. Nejde jenom o kocovinu a o to, že jsem strávila noc s úplně cizím člověkem a skoro nic si nepamatuju. Neděsí mě stav pokoje: rozbitá lampa, zrcadlo zasypané otisky prstů, peřiny na zemi a – díky bohu – všude obaly od kondomů. Nejsem strachy bez sebe kvůli skvrně a láhvi od vody na malém koberečku na druhém konci pokoje. Nejde o jemné modřinky, které mám všude po těle, a neustupující docela příjemnou bolest mezi nohama. Třesu se kvůli tenkému proužku zlata, který svítí na mém levém prsteníčku.

LAURENOVÁ, Christina. Vášnivý svůdník. Brno: Jota, 2015. ISBN 978-80-7462-743-9, s. 43.