Handicap golfové smetánky

pani

Přijměte vstupenku do ženského světa, který s lehkou nadsázkou představuje anglická spisovatelka Leonie Fox. Skupina kamarádek, které nám představuje, žije ve světě bohatých a slavných. Když k této kombinaci přidáte ještě vliv, intriky, závist a špinavé obchody, dostanete skvělé prostředí pro hlavní zápletku knihy Golfové paničky.

knihaNázev evokuje atraktivní prostředí golfového klubu a zajímavé hry, která je často spojována se zálibami vysoce postavených lidí. Jenže v této knize má golfové prostředí pouze navodit atmosféru vhodnou k vystižení aktuálních společenských nešvarů.

Klub Svatý Benedikt je prominentním místem pro setkávání podnikatelů, obchodníků s drogami, vyhaslých hvězd a modelek. Každý zde má své tajemství a problémy, které se na tomto místě snaží s vyšším či menším úspěchem řešit. Muže a ženy v tomto prestižním světě trápí nevěry, rozvody, dluhy, neúspěch nebo rivalita. Leonie Fox se to vše snaží zachytit s důvěryhodnou přesností tak, aby si čtenář udělal představu o tom, jak to může v takové společnosti vypadat.

Kniha Golfové paničky je skvělým ženským románem na letní dovolenou nebo v této chvíli spíše zábavou na podzimní večery. Slečnám i dámám nabídne napínavé zápletky s milostnou tematikou, které v luxusním prostředí golfového klubu a známých osobností nabírají na atraktivitě. Autorka používá autentický jazyk, který občas okoření vulgárnějšími či erotičtějšími výrazy. Čtenářky se stanou svědkyněmi takových scén, které možná v mnohých případech předčí jejich fantazii. I když budou některé scény v příběhu možná působit idealizovaně a přikrášleně, je třeba si uvědomit, že právě i toto čtenáři v takovém žánru vyhledávají.

Pokud se rozhodnete pro četbu Golfových paniček, můžete se těšit na dávku napínavých zvratů v osobních životech čtyřech hlavních hrdinek i všech dalších postav. Leonie Fox napsala ještě dvě další knihy nahlížející do prostředí bohatých a slavných s názvem Pouze pro V.I.P a Intimní a osobní.

O dvě hodiny později seděla v odlehlém koutě baru Chukka a nervózně upíjela dvojitou brusinkovou vodku. Dělalo se jí nanic z přemýšlení o tom, co se asi stane, když bude odhalena jako zlodějka. Není pochyb o tom, že bude doživotně vyloučena z klubu, což pro ni bude naprostá katastrofa. A až to zjistí Fabrizio, určitě ji nechá, protože si nebude chtít pokazit reputaci. To ji však v podstatě netrápilo ve srovnání s tím, jak by to asi dopadlo, kdyby se vedení klubu rozhodlo zavolat policii.
(Fox, L. Golfové paničky. Praha: BB art, 2012, str. 92)

Knihu Golfové paničky vydalo nakladatelství BB art