Recenze: Odborná literatura

Pronikněte do tajů copywritingu

1 1 1 1 1 (0 hlasů)
il

Chcete zvýšit svůj obrat? Přesvědčit zákazníky k nákupu? Či jste zákazník, který se nechce nechat přesvědčit pouhým vzhledem stránek a volbou slov? Potom je kniha Copywriting od české autorky Michaely Horňákové určená právě vám.


knihaPraktický průvodce slibuje, že vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost velké množství konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu je možné si nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních.

Michaela Horňáková je mladá copywriterka, která byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010.

Tato zdařilá příručka je vhodná pro copywritery, správce webových stránek, podnikatele i pro čtenáře, kteří chtějí odhalit kouzlo copywritingu a snadno rozpoznat obchodní triky, se kterými se každý z nás setkává i několikrát denně. Patřím mezi poslední variantu, proto jsem byla na všechny typy a rady autorky velmi zvědavá.

Musím říct, že kniha Copywriting je velmi prakticky zaměřená a komplexně se zabírá celou oblastí copywritingu. Čte se snadno, bez jakýchkoliv potíží. V textu je řada příkladů z praxe a poznatky mohou být velmi užitečné, zvlášť když s oblastí copywritingu čtenář začíná. Občas mě sice některý odstavec zarazil, protože byly rady podle mých měřítek trochu na hranici s etikou, ale možná šlo jen o špatnou formulaci.

„V PR článku můžete využít emoce i strach zákazníků, které vyvolávají různé věci, které váš produkt nebo služba opravují, zachraňují či ruší. Využití těchto pocitů zákazníka je v PR článcích velmi vhodné, ovšem nesnažte se zraňovat čtenáře až moc, tím je odradíte od pokračování ve čtení vašeho článku.“
(HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting. Brno: ComputerPress, 2011. s. 191.)

Tak či tak se jedná o velmi praktickou příručku, která srozumitelně obsahuje všechny oblasti copywritingu a přináší pohled do této oblasti marketingu, proto do ní stojí alespoň nahlédnout.

Knihu Copywriting vydalo nakladatelství ComputerPress

 

Soutěže

Aktuality

  • Hlasujte pro svou oblíbenou knihu v Ceně čtenářů Magnesia Litera

    Vážení a milí čtenáři,

    literární ocenění Mgnesia Litera za rok 2017 se bude udělovat 4. dubna 2018. Jako každým rokem ji můžete sledovat v přímém přenosu České televize. Chcete-li aktivně vyjádřit, která kniha byla pro Vás ta nej, máte možnost se zapojit a hlasovat v kategorii Cena čtenářů. Vybírat lze z prózy, poezie i knih pro děti. Hlasovat můžete do 31. března 2018 ZDE.

     

     
  • Partonyma – nová čísla časopisu ke stažení a o připravované antologii

    Literární časopis Partonyma, založený v roce 2012, prochází již od závěru minulého roku řadou proměn. Poslední dvě čísla vyšla v menším formátu a celkově novém designu, což ovšem není nejpodstatnější změnou. Tato tzv. „černá řada“ (podle nové podoby obálky) je nyní, kromě klasické tištěné verze, uvolněna ke stažení ve formátu PDF zcela zdarma. Jedná se o dvojčíslo 19 - 20 na téma Umění zločinu / Zločinné umění a o dvojčíslo 21 – 22 na téma Meze textu / Meze prostoru.

    Číst dál...  

Doporučujeme

Nové komentáře

Z čtenářského deníku

  • Jarmila Glazarová: Vlčí jáma

    Jana, která osiřela po první světové válce, se dostává k adoptivním rodičům, kteří žijí ve Slezsku a jsou bezdětní. Jana se stává ošetřovatelkou své adoptivní matky, stará se o domácnost a snaží se své nové rodině být užitečná. Postupem času ale odhaluje tajemství tohoto nesourodého páru. Na první pohled totiž vypadají Klára a Robert šťastně, na ten druhý je ale vidět, že tento pár rozhodně šťastný není.

    Číst dál...  
  • Drašar

    Nacházíme se v době, kdy je český jazyk považován za mluvu vesničanů. Čeština je vytlačena z nejvyšších společenských funkcí, kultury i státní správy. Na školách se vyučuje německý jazyk, jazyk vzdělanců. Dochází k velké germanizaci (poněmčování) společnosti… A do této doby se narodí Josef Václav Michl. Dlouho očekávaný syn, kterému jsou předurčeny velké skutky a který se má stát chloubou rodiny.

    Číst dál...  

Přihlášení